Thursday, May 10, 2012

crying :')


mengigil badan saya sebab saya tak sangke awak buat saya macam ny .
penat saya pertahankan cinta kita sejak dulu lagi :')
tapi sayangg awak siket pown tak hargai cinta saya , huh !
saya buat salah ape sampai kau macam ny ?
awak tahu tak saya rindu awak yangg dulu !
saya selalu termenung pasal kita yang dulu-dulu !
awak memang tak bagi saya peluang lansungkan dekat saya ?
awak still dengan awak punya prinsip .
' sekali kau buat, aku takkan percaya kau sampai bila-bila '
tu prinsip awak kan sayangg ?
manusia boleh berubah laa sayangg .
kalau orang tu bimbing kita :)
kalau madah nak marah-marah, maki-maki baik tak payah .
saya ny macam ape plak awak buat ekk .
sedeyy dorhh .
if saya sedeyy, nangis , merajuk awak kesah tak sayangg ?
selame ny saya perhatikan jew awak .
awak tak amek kesa pown pasal saya kn .
tapi saya tetap sayangkan kau leeya :')


terputus cinta memang menyedihkan .
kita diingat bahawa perpisahan itu ditentukan oleh jarak dan masa .
kalau bersedih kerana cinta terhalang dan tidak kesampaian .
anggaplah kesedihan itu seperti hujan .
walau lebat sekali pun atau lama mana pasti akan reda jua :)


sayangg , bie mintak maaf k if ade buat salah besar dekat baby .
baby cuba bagi bie peluang .
bie perlukan baby dalam hidup bieee :'(
bie tak faham kenapa baby sanggup buat bie macam ny !

i love you more than and you can't imagine .





aidil kechik .

No comments:

Post a Comment