Tuesday, December 27, 2011

cinta terakhir ( NUR ALIAH )

kite da 11 bulan 3 minggu 5 hari da sayang .
lagi bape hari jew nak setahun kn .
sejak kau muncul dalam hidop aku,
aku happy gile hidop dengan kau ( Leeya )
kau baik sangat, kadang-kadang kau nakal jugak kn :'D
keras kepala sangat .
tukul sekali kepale tu baru tahu 
tapi aku tak kesah laa kau tu keras kepale ke ape ke .
aku tetap terime seade nyee .
kau sempurna bagi aku !
aku janji aku akan jage kau sampai akhir hayat aku .
aku ny ego kan sayang ?
yess aku mmg ego .
kau mesti penat dengan pergai aku ?
HAHA!
sampai kau cakap da tak na amek kesah lagi pasal aku ae .
jahat kau ekk, nnty kau aku keja kau pas tu aku cubet-cubet kau .
tapi kau tetap kesah kn pasal aku .
aku tahu kau sayang kan aku .

aku sanggup buat ape untuk kau ( Leeya )
asal kan kau happy dengan aku selame ny .
aku tak nak tengok kau sedih or terpakse couple dengan aku ny .

aku suke gile bile dapat keluar dengan kau .
tapi time gadoh aku BENCI gile ~

aku harap hubungan aku dengan kau sampai nafas terakhir kite .
insyaAllah, Amin ~

aku akan jage kau sebaik mungkin .
aku akan sayang kn kau sebagai mane aku sayang kn diri aku sendiri .
aku akan cinta kan kau dan kau cinta terakhir aku
NUR ALIAH BINTI JEFRI .
i love you so much!
memang simple ayat tu, tapi mendalam makne nyee bagi aku dan dia .

# ia cuma mengambil masa selama 1 minit sahaja untuk jatuh hati pada seseorang, 
1 jam untuk menyukai seseorang,
1 hari untuk mencintai seseorang,
tetapi ianya mengambil masa seumur hidup untuk melupakan seseorang itu #

No comments:

Post a Comment