Saturday, September 17, 2011

demam owh demam~

haihh~
aku paling benci klau demam :-(
kalau demam msti nafas aku macam nyawa-nyawa ikan..
maklom laa budak ade asma kan..
aku punye asma bkan biase-biase siakk :'(
jalan siket da tercugap-cugap da..
klau tak de pam uw aku rase aku tak hidop lagi da..
skunk aku hnye bergantong pade dye jew..
if aku lupe na bwak aku msti berbaring-baring mcm owg gila :'D
aku akan menjerit sekuat hati aku..
ARHHHHH SAKIT !!!
aku selalu kne dkt tmpat keje aku..
dowg da mcm ape da na tolong aku pnye psal..
kelaka taw~ huhu^^
tiap pagi aku msti berjalan kaki untok pegi bus stop 
untok naek bas laa!
pegi keje..
aku da penat gila da tahu tak..
tapi aku tetap tahan..
sebab aku na bagi something dekat *****
dye msti suke kn kn korang :)
tapi dye skunk da mcm bosan dgn aku laa..
aku tahu dye bosan sbab aku tinggal kn dye seorang diri
tanpe mcg smue uw..
sayang~
bie mnx maaf okey sayang..
if sayang da tak than lagi sayang nak cari orang laen
pegi laa sayang :D
tu smue hak baby kan..

No comments:

Post a Comment