Monday, May 23, 2011

malu laaa >_<"♥

aha!
hari aku na story bout leeya munshiny hah!
dye larh satu-satu nyee buah hati aku yg aku sayang gila..heee
dye ny sangat speacial bg aku..
mmg speacial sangat laaa..
kowg na twu ape dye punye speacial sangat uw..
dye punye dimpleslaa..hee sya suke !
senyuman dye mmg uat aku cair gler bpak larh..
lagi-lagi time nga gadoh nan dyee..
pehh! dye senyum cket jew pas uw pggil aku mcm ny "bieeeeeee"
auww~! malu siakk aku..heheheh :p
aku teros cair larh kn ble dye pnggil aku mcm uw..
dye ny mmg ego+emo cket..
cket kew?
bleyh laaaa..
klow time dye tga emo+ego ny arnn..
sowg pown x leyh na pujok dye..
aku sendiri pown x lepas lg na cair kn dye dlm part ny..hahaha!
sumpah susah gler na cair kn dye ny,,,
kte ckp cket nnty dye diam jew kjew dye uw..
seolah-olah ckp nan baby biru dye uw...haha
x pew x pew..
smue uw da biase bg aku..
aku tetap sayang kn dye ble dye uw mcm uw dkt aku..
mmg larh ade kechik hati cket larh kn..
tp na uat cm new prgai dye da mcm uw..
mmg kite da x leyh na ubah da..
na ubah pown kne amek mse yg pnjang kowt..
dye da janji da nan aku yg dye x na emo+ego lg nan bie dye ny ..
harap-harap btol larh kn kn..
sbena aku na story bnde laen..haha
mcm mne tah leyh kew situ plak..
aku na story bout aku malu nan dye...
tadi aku luah kn smue ape yg ade di hati aku ny hah..
skunk aku bwu ckp nan dye yg aku dlu SS dkt dye..
bby prna ckp dulu bby SS dkt bie arn?
bby x SS larh yunkk..
kte same-same SS time uw..
bie malu na ckp sbena nye td..
tp bie kne ckp jgak lah kn...
lagi satu bby da uat bie sayang dkt bby aw,,
so jgn larh sia-sia kn bie ny k?
fyi:: bie x perna bosan aw nan bby ny..
bie pown x twu knpe x bosan dgn bby..
mybe bby larh cinta bie kowt..haha
klow kowg na twu,,dye ny sangat merendah diri nan aku..
aku suke dye mcm uw..
iloveyou laa!

~the end~

for baby:: bie sayang dkt bby aw! bie mmg x kn tggal kn laaa..
jgn suke kechik kn hati bie aw...
nnty bie majok bwu twu..haha

meyh sini sayang!
iloveyoudamnsomuch!
iloveyoufuckingdamnsomuch!
ineedyou!
imissyou!
iwantyou!

No comments:

Post a Comment